Gå til innhold

Instrument..

Ranger emnet

zckumling

Anbefalte innlegg

Originally posted by kimoajajaj

Huff jeg husker når man var liten og kjika på bil speedometer, hehe, da gikk bilene like fort som det stod på speedometeret.. det var tider det.. gyllene tider.. ;)

husker enda når eg og en kamerat fant et speedometer som gjekk helt til 280! da var det kongebilen, raskestebilen i værden da :rolleyes: DET var tider det, når vi stjal saft av vareteltet til handelslaget :D hadde saft i et halvt år :D og når vi kibba aqarius glass flasker (ja dem var fulle):D det var gylnetider det :D når vi prøvde spriten og alt annet mor å far hadde i barskapet :rolleyes: , husker enda når en kamerat av meg tilfeldigtviss drakk "litt" for mye av jegermeisteren :D foreldrene heiv han i dusjen i en halvtime så bar de han opp i senga :D han er blitt mobbet en del :D (han er 3 år mindre enn meg)

nei, gode gamle tiden, da var det gang da :D noe av det verste fra den tiden var kattedriten i sandkassen og billene osv i kroken av den ene sandkassen, var litt kjipt det, beste plassen til å lage tuneler i sandkassen :D *mimre mirme* :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by zckumling

Hva skjer hvis jeg bytter ut mitt instrument m/klokke med et instrument med turteller fra en 1.3l golf2 ? .. Da min er en 1.6liter vil dette utgjøre noen forskjell ?

Det skal gå....

Fant mitt med turteller i en 1,3 golf 2... men jeg tror det var ettermontert.. tror ikke 1,3 kom med kjørecomputer:)..

Bare håpe det passer du.. er mange som har forskjellige ledningstyper:)..

bare å teste det..skader vel ikke

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by zckumling

Hva skjer hvis jeg bytter ut mitt instrument m/klokke med et instrument med turteller fra en 1.3l golf2 ? .. Da min er en 1.6liter vil dette utgjøre noen forskjell ?

Det passer, men du må ha rett gir i kassen for at det skal stemme med instrumentet. Det lille plastgiret som sitter i enden av speedo wire der den entrer kassen. Også må du jo skaffe deg signal til turtelleren....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg bytta så reiv jeg ut det gamle og satt inn et nytt fra en gammel passat faktisk..

Passa rett på..Allt fungerte..

Eneste som var litt teit med det ifra en passat slik at det var litt andre innfestninger slik at det ikke sitter helt fast..

VW Bora 1.8t 2001 mod

til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo

x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil)

x golf gl 1,8 1988 jema

x Ford Sierra 2.0 is vraka

x Fiat Uno Fire 1,0

x Nissan Cherry 1,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider