Gå til innhold

baklykter

Ranger emnet

Dissey

Anbefalte innlegg

Originally posted by Don T

Gjort no mer med bilen din da Vemund?

Hva med slike lykter...? Treser..

Treser_baklys_Passat.jpg

Hallo gutt!

syns ikke de lyktene var noe pene jeg.. syns det er pent med alt lakkert rødt untatt rygge lyset sett det på en tysk en det var stilig.

har vurdert og lakke overdelen svart på mine.. har kjøpt sotings spray.. men syns det er litt harry det også messom...

fikk senkesett i dag :) men skjønner ikke helt tuv papiret så må sjekke litt.. står 70mm der.. men e ska ha 60/40.. rare saker...

skal ta bilder av settet og bilen min i morra.. eneste som mangler på den nå er fangern så er den ready for takeof.. øhhh ja...

ps:dissey er det glass fiber fanger du har foran? og hvor kjøpte du den?

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passar kara : Jepp , det er glassfiber, Og det er en dietrich- fanger. jeg kjøpte den på autospar.no . Det som er kjipt med å få slikt i posten er at det er alltid noen hjørner som må repareres.

Skal du trimme bilen med noe da ??

Har selv 40\40 senkning, syntes det holdt. Har vært nedi alt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dissey: kan ikke du poste opp flere bilder av bilen din..?? slik at vi ser det som er av styling etc. Skal selv kjøpe meg en fanger snart, men er sååå jææævlig usikker på om jeg skal gå for Dietrich eller Rieger

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dissey

passar kara : Jepp , det er glassfiber, Og det er en dietrich- fanger. jeg kjøpte den på autospar.no . Det som er kjipt med å få slikt i posten er at det er alltid noen hjørner som må repareres.

Skal du trimme bilen med noe da ??

Har selv 40\40 senkning, syntes det holdt. Har vært nedi alt.

:)

Trimming er for pyser ;)

har fått mitt 60/40 men fjørene bak var så mye lenger en de foran... er det sånn hos deg også?

mine bak var ca 10 cm lenger en de foran...

har du bytta dempere ell??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle fjørene er var like lange hos meg. Så bytta jeg dempere mens jeg først var i gang.

bil10.jpg

bil23.jpg

bil17.jpg

Dietrtich fangeren og Rieger fangeren er ganske like, selv om rieger har noen litt forskjellige fangere å velge mellom, med eller uten lys i fangeren.

Men jeg har mye igjen å gjøre på bilen, fikk så vidt satt på delene i fjor før snøen kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider