Dissey Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Noen som vet om det går ann å få tak i alternative baklykter til en passat 35i ? Har lett overalt, men ikke funnet noe. Hadde vært kult med leksus lykter, men virker som om det ikke lages. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by Dissey Noen som vet om det går ann å få tak i alternative baklykter til en passat 35i ? Har lett overalt, men ikke funnet noe. Hadde vært kult med leksus lykter, men virker som om det ikke lages. ypp på gt bak lykter jeg til denne bilen.... sedan jeg har også.. så finn du no så si i fra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by passat kara ypp på gt bak lykter jeg til denne bilen.... sedan jeg har også.. så finn du no så si i fra :) Gjort no mer med bilen din da Vemund? Hva med slike lykter...? Treser.. Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 De er jo ganske like orginale. vurdere og lakkere de i samme farge som bilen, bare lage noe sirkler så lyset kommer ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by Don T Gjort no mer med bilen din da Vemund? Hva med slike lykter...? Treser.. Hallo gutt! syns ikke de lyktene var noe pene jeg.. syns det er pent med alt lakkert rødt untatt rygge lyset sett det på en tysk en det var stilig. har vurdert og lakke overdelen svart på mine.. har kjøpt sotings spray.. men syns det er litt harry det også messom... fikk senkesett i dag :) men skjønner ikke helt tuv papiret så må sjekke litt.. står 70mm der.. men e ska ha 60/40.. rare saker... skal ta bilder av settet og bilen min i morra.. eneste som mangler på den nå er fangern så er den ready for takeof.. øhhh ja... ps:dissey er det glass fiber fanger du har foran? og hvor kjøpte du den? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Treser ble vel nedlagt for maaaange år siden. Så disse lampene er nok sjeldne! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 passar kara : Jepp , det er glassfiber, Og det er en dietrich- fanger. jeg kjøpte den på autospar.no . Det som er kjipt med å få slikt i posten er at det er alltid noen hjørner som må repareres. Skal du trimme bilen med noe da ?? Har selv 40\40 senkning, syntes det holdt. Har vært nedi alt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Dissey: kan ikke du poste opp flere bilder av bilen din..?? slik at vi ser det som er av styling etc. Skal selv kjøpe meg en fanger snart, men er sååå jææævlig usikker på om jeg skal gå for Dietrich eller Rieger Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Originally posted by Dissey passar kara : Jepp , det er glassfiber, Og det er en dietrich- fanger. jeg kjøpte den på autospar.no . Det som er kjipt med å få slikt i posten er at det er alltid noen hjørner som må repareres. Skal du trimme bilen med noe da ?? Har selv 40\40 senkning, syntes det holdt. Har vært nedi alt. :) Trimming er for pyser ;) har fått mitt 60/40 men fjørene bak var så mye lenger en de foran... er det sånn hos deg også? mine bak var ca 10 cm lenger en de foran... har du bytta dempere ell?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Alle fjørene er var like lange hos meg. Så bytta jeg dempere mens jeg først var i gang. Dietrtich fangeren og Rieger fangeren er ganske like, selv om rieger har noen litt forskjellige fangere å velge mellom, med eller uten lys i fangeren. Men jeg har mye igjen å gjøre på bilen, fikk så vidt satt på delene i fjor før snøen kom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Fin bil :) Hvordan er den ang rust og slikt. spess på hjulbuer bak ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Det er minimalt med rust på den. Alle hjulbuene er fine. Så jeg er heldig med det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 NiCE Ride!! er det komplett Dietrich eller?? faen ass.. jeg er så jææævlig i tvil om hva jeg skal gå for.. klipp og lim fangeren til Rieger (uten lys) eller Dietrich Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Originally posted by [kj] NiCE Ride!! er det komplett Dietrich eller?? faen ass.. jeg er så jææævlig i tvil om hva jeg skal gå for.. klipp og lim fangeren til Rieger (uten lys) eller Dietrich syns det er peneste uten blinker i fangern jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Det er dietrich frontfanger med bmw cupwing, seidl grill, skjørt og bakfanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg