Gå til innhold

baklykter

Ranger emnet

Dissey

Anbefalte innlegg

hehe hadde playboy tower på PC'n før jeg - så skal være litt harry da ;) hehe

blir nok dietrich fangeren på meg... så på bilen til en kammerat i stad, hjan har den limte Rieger fangeren... passformen der var ikke helt hundre, så da blire Dietrich!!! hehe får den for en billig penge, så :)

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

hehe hadde playboy tower på PC'n før jeg - så skal være litt harry da ;) hehe

blir nok dietrich fangeren på meg... så på bilen til en kammerat i stad, hjan har den limte Rieger fangeren... passformen der var ikke helt hundre, så da blire Dietrich!!! hehe får den for en billig penge, så :)

hvor mye må du ut med for en sånn a?

har fixa bilen min jeg så den er klar, bruker den i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hive opp bilder jeg vutt ;) var hos oppretteren i går, hjalp til med noe måling siden den står i jigg... Er faen meg noe av det sykeste jeg har sett!!! høyre frontdelen har blitt skyvet bakover inn i torpedo'n - og da vi begynte og dra den ut med jiggen var det akkurat som om vi dro krokfinger med bilen..!!! sykeste jeg har sett!!! skal poste bilder jeg :)

må gi rundt 3k for fangeren.. special price ;) hehe

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

Skal hive opp bilder jeg vutt ;) var hos oppretteren i går, hjalp til med noe måling siden den står i jigg... Er faen meg noe av det sykeste jeg har sett!!! høyre frontdelen har blitt skyvet bakover inn i torpedo'n - og da vi begynte og dra den ut med jiggen var det akkurat som om vi dro krokfinger med bilen..!!! sykeste jeg har sett!!! skal poste bilder jeg :)

må gi rundt 3k for fangeren.. special price ;) hehe

viste ikke at bilen din var så skada at du måtte ha den i jigg..

3 lapper var rimelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider