[kj] Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 hehe lånte playboya dine jeg Dissey ;) synes egentlig denne ble ganske tøff med blinkere jeg da ;) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Det er jo smak å behag, men jeg ble fornøyd jeg. men var slit å sette inn lyktene. Syntes det var litt kult å sette inn playboy merket i blinklysene. Har playboy matter i bilen også. må være litt små-harry. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 hehe hadde playboy tower på PC'n før jeg - så skal være litt harry da ;) hehe blir nok dietrich fangeren på meg... så på bilen til en kammerat i stad, hjan har den limte Rieger fangeren... passformen der var ikke helt hundre, så da blire Dietrich!!! hehe får den for en billig penge, så :) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 du får hive opp noen bilder når du er i gang. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by [kj] hehe hadde playboy tower på PC'n før jeg - så skal være litt harry da ;) hehe blir nok dietrich fangeren på meg... så på bilen til en kammerat i stad, hjan har den limte Rieger fangeren... passformen der var ikke helt hundre, så da blire Dietrich!!! hehe får den for en billig penge, så :) hvor mye må du ut med for en sånn a? har fixa bilen min jeg så den er klar, bruker den i dag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Skal hive opp bilder jeg vutt ;) var hos oppretteren i går, hjalp til med noe måling siden den står i jigg... Er faen meg noe av det sykeste jeg har sett!!! høyre frontdelen har blitt skyvet bakover inn i torpedo'n - og da vi begynte og dra den ut med jiggen var det akkurat som om vi dro krokfinger med bilen..!!! sykeste jeg har sett!!! skal poste bilder jeg :) må gi rundt 3k for fangeren.. special price ;) hehe Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by [kj] Skal hive opp bilder jeg vutt ;) var hos oppretteren i går, hjalp til med noe måling siden den står i jigg... Er faen meg noe av det sykeste jeg har sett!!! høyre frontdelen har blitt skyvet bakover inn i torpedo'n - og da vi begynte og dra den ut med jiggen var det akkurat som om vi dro krokfinger med bilen..!!! sykeste jeg har sett!!! skal poste bilder jeg :) må gi rundt 3k for fangeren.. special price ;) hehe viste ikke at bilen din var så skada at du måtte ha den i jigg.. 3 lapper var rimelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg