Nicka Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Noen her som har hatt noe hell med K&N filter her? Hadde ikke gjort noe med litt sprekere lyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Har ikke K&N filter montert, men Alta sitt filter. Hjalp godt på lyden av kompressoren, og fekk mulig litt kjappere gass respons.. http://www.altaperformance.com/products/show/304/Cold-Air-Intake-System-6-spd Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Har det på coopern, men ikke Sen. Ble litt grommere lyd :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicka Skrevet April 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Er det samme filter boksen i alle Minier? Sliter med å få opp selve boksen får se på plass og hvordan jeg skal få festet det,, Nå skal det sies at jeg er lite mekanisk av meg, så kan godt være en veldig enkel sak men når jeg skrur opp de to første skruene sitter boksen fast i diverse bakover. Så tar gjerne imot litt tips eventuelt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ibiza20vt Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Boksen sitter kun festet med skruer i front. om du har samme boks som jeg hadde da. Det er vel bare å løsne alle skruene som du ser sitter festet til boksen. i tillegg må du løsne batterideksel saken som sitter festet på siden av boksen. og vippe den bakover. Den er festet med no klips liknende greier på baksiden, men det skal bare være å vippe den av. :) Siter Floor it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg