momo Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Her er min video fra Powerdrift License Day på Rudskogen 18. april 2010. Ser ut som årets serie skal bli en veldig morsom en :D DpaON8eLYew Kommentarer? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Kommentarer? Ja. Minste bensinlekkasjen på 2:27! :yak: Ellers så jeg utrolig masse mye artige bygg der. Og en håndfull kjøretøy med feil lyd i. :wonder: Og til han som kutta innern litt for mye: :cool: :bump:bump:bump:drive2:helpme::win Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Drivers Edit, null musikk og lite redigering. Bare ren kjøring og motorlyd 637p2GKD2lA Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg