Nesquick Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 (endret) Lurer bare på om det er noen som har testet ut chip til Hyundai Coupe. Ser det ligger opptil flere forskjellige på Ebay til rundt $20 og oppover, noe som er latterlig billig.. (motorhavari dagen etter?) Så også en kar på youtube som har før og etter video av coupen sin på benk der han måler 10 hesters økning på originalmotor. Må si jeg har vanskelig for å tro på såpass økning, men er kanskje noen som har testet? I såfall hvilken chip? Endret April 21, 2010 av Nesquick Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 såg på de jeg og når jeg hadde coupe og fikk beskjed av å egentlig holde meg unna det. forskjellen er nok ikke merkbar, og det er ikke noe jeg i ettertid ville prøvd. Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet April 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Ja, jeg har ikke tenkt å prøve det frivillig på bil min i hvertfall..hehe :) Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerholdorf Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Et enkelt og effektivt chip er volo performance vp 12 lett å montere og funker. De billig chipa på ebay bare steller istand problemer. Det er som regel en motstand som monteres på iat sensor for å lure den. Bare dritt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Får jo ikke så mye igjen for å chippe en vanlig sugemotor.. Mye annet å bruke penger på istedet da! Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 (endret) Det er nok minimal morro på sugemotor uansett ja : ) Endret Juli 13, 2010 av Nesquick Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg