rokhaug Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Kadetten har i det siste begynt og fuske VELDIG MYE i det siste. Den er verst nårr den er kald men det er der fortsatt når den er varm også:o( Jeg har skiftet både plugger og pluggledninger uten noe resultat. Fordelerlokket ser også bra ut. Jeg tror kansje det er forgasseren nå, men spm er om noen vet hva grunninstillingene på skruene er??? det er ikke kadett S eller N. Vanlig 1.2 motor. Når den står i frigir så går den klokkerent på tomgang, men med en gang jeg setter den i gir og skal kjøre så begynner den og "jokke." (når den får motstand) Hvis noen av dere har erfaring med dette så rop ut:m'm: Siter VW Passat 1.8 syncro 1998mod. Opel C Kadett 1977mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 (endret) har du stillt noe på fordeleren? min jokka når eg skulle forsøke å stille tenninga opp på fordeleren en gang,, men bynte å jokke da,,så stillte den tilbake, prøv det, kor mangen rpm ligger den på tomgang? min låg på 900rpm og da gikk motoren helt fint vertfall. og vist ikke du har S (super) motor har du N (normal) motor;) Endret April 24, 2010 av Einart Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 sjekka stiften da? Sjekket åpning å sett att det ikke har lagt seg noe perle på den eller noe Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg