Audia4tdi Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Speeden min har til vane å koble seg ut av og til.. Va kan problemet være? kan det være defekt? Eller kontaktfeil? Audi a4 Tdi 1996 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Blir det helt svart? Skjekk pluggen bak. Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus2k Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Jeg hadde også problemer med speedometeret når jeg kjøpte meg Audi A4 1.8 her om dagen(var klar over feil og fikk kjøpt den billigere av den grunn). Jeg sendte den inn på verksted dagen etter mens jeg var på jobb og mekanikeren sa det kun var føleren under som var våt(!!) Han rørte litt på den og fikk masse vann og greier i ansiktet;p Så han smurte på et slags stoff som tydeligvis funker. Speedometeret funker bra nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg