Anthon Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Har en Hyundai Elantra 96-mod. Brukte den lørdag, og den fungerte helt utmerket. Mandag morgen startet den og gikk i 10-15 sek før den døde ut. Etterpå starter den nesten, men det kan virke som den får for lite bensin, eller at det er en elektrisk feil. Har brukt kondensfjerner. Hører at bensinpumpa går, men det er jo ikke sikkert den fungerer 100%. Er det noen som kan gi meg et tips om hvor jeg skal begynne feilsøkingen. Har skrudd litt, men er ikke så veldig dyktig akkurat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anthon Skrevet April 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Har en Hyundai Elantra 96-mod. Brukte den lørdag, og den fungerte helt utmerket. Mandag morgen startet den og gikk i 10-15 sek før den døde ut. Etterpå starter den nesten, men det kan virke som den får for lite bensin, eller at det er en elektrisk feil. Har brukt kondensfjerner. Hører at bensinpumpa går, men det er jo ikke sikkert den fungerer 100%. Er det noen som kan gi meg et tips om hvor jeg skal begynne feilsøkingen. Har skrudd litt, men er ikke så veldig dyktig akkurat. Har fått den til å gå. Motoren var blitt rå. Fikk tips om å trå gassen i bånn, og la starteren gå og gå og gå. Til slutt startet motoren, heldigvis, og jeg slapp å ha den på verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg