quattromaniac Skrevet April 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 etter å ha flytta alt inn i gangen på grunn av snøværet fikk jeg omsider alt på plass.. [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 da var kassa i bilen! her ser dere også den andre forsterkeren til frontsettet [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 (endret) tilkoblingen var unna på et blunk ettersom dette bare er midlertidig.. bruker bare 2 forsterkere foreløpig.. klarte ikke vente med å teste det ut og er litt fattig på kabelfronten for tiden. de to andre SKAL inn! etter hvert;-) [/img] deilig med skikkelig spiller! pioneer deh p88 rs2 gjør jobben med å stille inn, tidskompansere og justere eq for deg!:-) bare å koble opp mikrofonen og gå ut av bilen så er det unnagjort på få minutter.. [/img] [/img] [/img] kan jo da også nevne at jeg monterte en ipod interface slik at jeg får spilt musikk fra iphone.. funker som bare det:-) Endret April 22, 2010 av quattromaniac Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 jeg for min del ble veldig fornøyd! som sagt så blir det nok noen få tweaks og 2 ekstra forsterkere som nå ligger under senga:-P men dette drøyer jeg nok noen uker til med.. har en link om noen vil se legg merke til slaglengden på krx3`ene! vanvittig spør du meg! da takker jeg for meg foreløpig og håper på feedback:-) -Quattromaniac- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundstyle88 Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Focal, er vel få merker som kan måle seg opp med det da, utrolig bra lydkvalitet komponenter du har valgt da ;) Siter http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg