Gå til innhold

Hva skal jeg velge av: Ta-Technix, FK, V-maxx coilovers?

Ranger emnet

soundstyle88

Anbefalte innlegg

aha, har du hatt det lenge det TA settet ditt? Er det noe spesiell type Ta coilovers jeg må se etter? Tusen takk for svar :D

HAr vel ikke hatt det så lenge. 3 uker eller noe tenker jeg. :)

Men har hatt mye forskjellige senkesett og det virker ikke noe dårligere enn noe annet i dette tidspunkt.

Ville anbefalt Parts & Retards, seriøs forhandler, men koster et par småkroner mer.

Om dere har råd.. gå for FK sine rustfrie, om dere bruker litt penger på bilen deres fra før.

Har TA Technix, de ruster fælt på fjærene, er kronglete å stille og er altfor myk for min smak... Da er det bedre å bruke pengene sine på noe skikkelig, som FK Silverline X.

KW Variant 2 er jo kanskje det mest optimale, men da blir det fort mye penger for en gammel bil :)

Tja..smaken er som baken..hadde jeg satt på noe som er stivere enn TA-Technix så hadde bilen blitt ALTFOR stiv og stumpete å kjøre med. Men det er meg da ;)

Har ikke merket at TA er noe mer kronglete å stille på enn f.eks KW. Akkurat samme mekanismen.

(Men ja selvsagt; KW er mange hakk bedre. har hatt det selv. Men for prisen på et KW sett så får du 3 TA-Technix ;) )

Endret av NoLimit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er meg ja:P men er di seriøstpakket uten noe form for isopor eller noe rundt delene? dårlig produsent da:D

Vel, det er en av grunnet til at det er rimelige sett. De sparer på embalasjen, de grå pappeskene som ditt sett tåler ikke en dritt.

Men er nye esker nå som sagt, heldigvis.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider