Gå til innhold

ZyNTeX 92mod Audi 80 2.3E Quattro Trim, styling og anlegg. Langtidsprosjekt

Ranger emnet

ZyNTeX

Anbefalte innlegg

Er ikke sikker på at dette vil fungere på din bil da den har hverken OBD2, EOBD eller CAN-BUS. Men skader ikke å prøve. Mitt har fungert på alle bilmerker jeg har plugget det til, da untatt Opel.

http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/audi-diskusjoner/175763-guide-feilkodeavlesing-uten-vag-com-2.html#post2750273

HeadUnit.jpg

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge selger skulle det ikke være noe problem. Mitt fungerer heller ikke på Opel, da man må ha OpCom til den slags type bilmerke.

Det er bare en måte å finne det ut på og det er å prøve ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med å bestille meg denne i løpet av uka: http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-40008090urq-01a-short-shift-kit-b3b4-chassis-p-355.html

Short shift til bilen.

Har også forhørt meg om kort styring, men prisen er ganske så stiv må jeg si :wonder:

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Ville heller spart pengene til spjeldhus og datasprut ;)

Skal ha datasprut i hvertfall, men det blir etter hvert. Først vil jeg bli kjent med den effekten som er der nå. Men spjellhus koster jo skjorta da. Skal undersøke pris på spjeld fra Suzuki GSX-R og se hva jeg kommer frem til der ;)

short-shift er vell ikke umulig og alge selv? kappe av girstanga :P

Nei, tror jeg da heller kjøper noe ordentlig deler i stedenfor. Er kjedelig å kappe girstanga og finne ut at jeg er misfornøyd. Med ett slikt sett så kan jeg bare demontere det og evt selge det videre til andre ;)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du dum? Da forlenger du den nede heller.

Forsiktig nå Kevin. Glem ikke sitatet ditt: ''Man lærer så lenge man var dum nok til ikke å gjøre jobben riktig første gangen!''

Alle kan ikke vite det samme vettu :P

Er glad for innspill fra andre brukere og innspillet hans var ikke akkurat en dum tanke, men desverre så funker det ikke slik som han sikkert hadde tenk ;)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kapper du girstanga vil det bli kortere mellom gira ja, men den vil også bli MYE hardere å få i gir.

Noe så kjedelig. Bilen skal jo være kjørbar også, t.o.m for min kjære bestemor (som uansett aldri kommer til å kjøre den)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har bare sett at det er populert borti statene på golf ivertfall :) men har ikke lest noe om det så :)

Det å kappe girstanga blir ikke helt det samme for å si det slik. Golf kommer med veldig lang girstang i forhold til Audi 80 har. Her er det ikke mye å kappe av for å si det slik. Vil tro den blir vond å gire med om dette skulle bli gjort. Får se om jeg husker det i morra, så skal jeg få tatt bilde av girspaken så ser du hva jeg mener ;)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider