Gå til innhold

ZyNTeX 92mod Audi 80 2.3E Quattro Trim, styling og anlegg. Langtidsprosjekt

Ranger emnet

ZyNTeX

Anbefalte innlegg

Håper på litt bedre vær til helga eller i morra tidlig, sånn at jeg får skrudd litt mer. Står ute med bilen, da garasjen er overfyllt av forskjellife bildeler og verktøysom ligger henslengt overalt etter flytting fra den ene plassen til den andre. Er det dårlig vær så går jeg i garasjen og sorterer verktøyet. Uansett så blir det bilrelatert arbeidsøkt i morra før jeg reiser på jobb ;)

Edit: Hvis jeg rekker. Skal kanskje hente nytt speilreflekskamera i morra før jeg begynner på jobb. Begynner kl 13:45 og skal jobbe til kl 24:00 i kveld.

Endret av ZyNTeX

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe bilskruing i dag. Ble nytt speilreflekskamera i stedenfor i tillegg til en hel dag med mer jobb enn planlagt. MEN, jeg fikk bilder av interiøret mitt i dag av han som driver å styrer med det.

Resultat:

DSC01226.jpg

DSC01224.jpg

DSC01220.jpg

Som dere ser så er det ikke helt ferdig, men det begynner å nærme seg.

Hva alt detta rare man ser på bilder på venstre side er jeg ikke sikker på, men sikkert noe som ligger innpå mobilkameraet hans.

Edit: Setene var i beige skinn, før dem har blitt farget svarte med røde detaljer.

Gleder meg til å få dem inn i bilen nå ja! :D

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser meget bra ut! var en audi 80 quattro som kom inn på huggern i dag....myyye fine deler og en liten turbotrykksmåler i dasjen......

Var det typ89 eller B4? 4'er eller 5'er motor?

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader å! Trenger framdør og muligens bakdør høyre side på min også etter ei ulykke med ei nedsagd furu for en god tid tilbake.

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser meget bra ut! var en audi 80 quattro som kom inn på huggern i dag....myyye fine deler og en liten turbotrykksmåler i dasjen......

Nå så jo ikke du forskjell på en OMEGA A og en VECTRA A heller da, så det kan like godt være en ferrari du så! :)

Men om det var en Saud-i så var det inderlig godt at de vraket den :)

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi de er genialt laget ;)

Eller for å holde kostnadene nede, sånn at di fleste har råd til å faktisk eie og koste på dem noe? Noe som forøvrig er veldig bra!

Audi er svindyrt i Norge, og helt uten grunn! Det er jo priser som ikke ligner noen verdens ting. Det er en grunn for at det meste blir kjøpt i utlandet generelt. Vel, nå har jeg riktignok kjøpt alt av motordeler her i Norge, og det er pga kunnskapen og servicen hos Velox Motor. Selv om det der også koster mer enn det gjør i Tyskland i mange tilfeller så legger jeg gjerne igjen pengene mine der ;)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som er genialt ja, der geniale deler fra nyere Omega B passer rett på Omega A f.eks.

Har funnet ut at bakstillinga ikke er langt i fra å passe heller, å passer den så har jeg en skuddsikker diff med lsd.

Men audi.. :shake

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst er det genialt! Det holder kostnadene nede hele tiden ;)

Det er jo ikke noe hemmelighet at hvis man skal bygge bil så er det best å holde seg til Opel eller Ford når det kommer til delepriser, for dem er lave! Audi derimot og sikkert Mercedes også er igrunn altfor dyrt, men hver sin smak ;)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knipset ett par bilder mens jeg var ute i stad.

IMG_0042.jpg

IMG_0046.jpg

IMG_0050.jpg

Her ser dere bulken i døra mi som jeg nevnte i innlegg #338

IMG_0051.jpg

Også ett lite stemningbilde over bilene mine. (Jada, veit det er tomt for meisboller, m,en frykt ikke. Det ligger mat rundt om ellers til hr. og fru. pipp)

IMG_0045.jpg

Ellers ett par bilder av bilene mine:

IMG_0044.jpg

Bruksbilen akkurat nå

IMG_0043.jpg

Bmw og Ford

IMG_0041.jpg

IMG_0048.jpg

IMG_0049.jpg

Er skammelig fornøyd med høyden på Bmw'n. Planken er ett vanlig 4" plankebord for å illustrere høyden.

IMG_0047.jpg

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider