Taslesen Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Folkens, var litt is på veien her om dagen,fikk sleng på bilen og landet med baken midt i grøfta. Sto fast men med litt flaks så stoppet det ett par "sølfider" og lurte på om jeg trengte noe hjelp. Liker å gjøre ting selv uten hjelp men måtte bite i det sure eple og takke ja. Jeg ba den ene å sette seg inn mens jeg sto bak og dyttet. Ropte "KLAR" men det eneste jeg hørte var latter. småjogget fram og lurte på hva da var og hun svarte :" Haha,Du har bare 4 gir":iconsm Etter denne episoden så har jeg tittet litt rundt etter en girkasse. Spørsmålet er da: Er det mulig å hive inn en 5 trinnskasse fra nyere modell?! Min er en 85 mod. På forhånd takk :) Siter 84 Opel Kadett E cc 92 Audi 80 2.3E 86 Toyota Hilux 2.4 (non Turbo) "And yes! I would like some Pie with that!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taslesen Skrevet April 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 Ingen ? :( Siter 84 Opel Kadett E cc 92 Audi 80 2.3E 86 Toyota Hilux 2.4 (non Turbo) "And yes! I would like some Pie with that!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 lite respons på bilforumet, meld deg inn i opelmotorsportklubb forumet så får du nok svar;) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg