Tombra Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 De fleste faste forumgjengerne her legger sikkert merke til at det rett som det er dukker opp tråder som har vært dekket minst 50 ganger før. Det kan være tråder som: *Hvordan poster jeg bilde? *hvordan får jeg bildet under navnet mitt? *hvordan få opp bildet i posten min? osv osv osv... Et kjapt søk ville hindret alle disse postene. Så hvorfor søker ikke folk? Jo, man tenker rett og slett ikke på det, og det er ikke så rart egentlig. Søkefunksjonen er gjemt helt øverst til høyre ironisk nok som et forsørrelsesglass. Så til mitt tips: Er det mulig å få frem søkefunksjonen mer? F.eks i form av en søkestreng på forumsidene? Jeg vet ikke om dette lar seg gjøre rent teknisk, men det vet sikkert Admin! Jeg mener hvertfall dette vil gjøre ting enklere. (Det har vel også vært snakk om å få opp en FAQ på en fremtidig forside..?) Bare det jeg ville si:) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg