roger3000 Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Bilen er en 99 mod hevrolet suburban silverado 2500 6,5. Fra kaldstart så går bilen greit i ca 40min. Begynner da å fjuske og stopper like etter. Men jeg kan starte bilen igjen umiddelbart, det er ingen problem. Starter jeg den med en gang så går den bare ett par min, fjusker litt for så å stoppe. Desto lenger jeg venter med å starte igjen desto lenger går bilen før den begynner å fjuske og stopper. Jeg vil tro at dette har noe med varmeutvikling å gjøre, men hva? Hvor? Noen som kan hjelpe med litt tips og råd??:pray Siter 99 Audi A6 2,4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roger3000 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Noen som kan hjelpe?? Siter 99 Audi A6 2,4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242-1981 Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Er stor sjangs for att det er driveren til dieselpumpa. Ny driver og kjøler skal visst løse problemet. http://www.minges.no/fsd.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verinoloth Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 Kan være driveren. De er kjent for å lage krøll. Kan også være oljetrykk sensoren, men heller tvilsomt siden det er forskjell på varm og kald bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg