knutjr Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Har en audi a6 18T 1999/00. Når klima er på kommer det en hyling fremme under panseret. Men når jeg slår over på econ forsvinner hylingen. Ideer? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Er ei vifte som begynner å bli ganske gåen, etter hva de fortalte meg på Møller. Har akkurat det samma på min. Høres ut som flyangrep alarmen går når den begynner :D Men hvilken vifte har jeg ikke peiling på. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Det er vel to vifter, en til motoren og en til ac såvidt jeg har skjønt. Da er det jo bare å slå på ac og se hvilken vifte som starter. Det kan jo også være kompressoren som er gåen... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg