Gå til innhold

Skrekkhistorier fra bilbransjen!

Ranger emnet

Jeppe

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Tommy L

** VESTFOLD STYLING OG TUNING **

Legges inn i min "aldri handle derfra" .txt fil.

Rett ved siden av Autospar.

Jeg handlet fra Autospar en gang, forhåndsbetalte.. ble lovet varene sent samme dagen som betalingen.

Tok vel 2 måneder med mail&tlf masing før noe dukket opp, og fikk feil deler (Altså billigere deler enn det jeg hadde betalt for)

Retur porto måtte dekkes selv (for feil varer, mulig det kanskje er sånn men burde ikke vært slik)

Veit mange som liker Autospar, greie priser å sånn, og de fleste får varene raskt ettersomjegharskjønt, men jeg gidder ikke å prøve en gang til.

Det viktigste for meg er kundeservice.

Rask sending, god kontakt på spørsmål, så pris.

Her er tråden jeg lagde for å få ut frustrasjonen i ang. denne episoden.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=15097&highlight=autospar

Det er ikke den oppfatningen jeg har av Autospar, men kanskje de har lært (svidd barn leker best på taket enn i hånden).

Jeg bestilte baklykter i forrige uke, men de hadde ikke på lager. Jeg ba allikavel om å betale på forskudd fordi jeg hadde penger på bok og jeg vet at jeg bare hadde brukt på sprit og damer istedet,

svaret var "Du kan ikke forhåndsbetale før vi har mottatt varen fra leverandør"

Forøvrig; er pengene brukt opp på sprit og damer - regning er kommet for lyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golden

de fleste på honda forumet advarer mot powerzone

Det stemmer ikke....Syns ikke du skal dra med deg "de fleste på honda-forumet" på den anklagelsen. Hvis vi førstes skal være seriøse her mener jeg! :)

Honda Accord 95-modell

Honda Civic 91-modell - solgt

Honda Civic Coupé 94-modell - solgt

Honda Civic 91-modell - vraket

autoboss.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også en arti historie fra autospar... skulle kjøpe dempere til bilen, og den eneste plassen jeg fant noen rimelige dempere var på autospar, jeg bestilte der, og fikk mail om at kjøpet måtte bekreftes over mail for at varene skulle bli sendt ut, så stakk jeg ned på et verksted der hvor jeg bor, og fant ut at det ble rimeligere, så da sendte jeg en mail til autospar om at jeg ikke skulle ha demperne alikevell, men da fikk je samtidig pakken i posten som jeg ikke hadde bekreftet, så sendte jeg mail til dem og sa at jeg ikke skulle ha demperne, men da sjønte de ikke hava jeg snakket om,, så de ble sendt i retur på autospars bekostning , forhåpentligvis for jeg fikk 1 og 2 purring og fikk beskjed om at saken nå gikk til inkasso.. men har ikke hørt noe siden,, (1 måned siden) så folkens bestill hos autospar! yodude yodude yodude

*98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil

*86"nissan prærie (solgt)

*97"saab 900 turbo intercooler

*86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil

*82"volvo 240 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte noen fangere fra Tuningstore.no litt føre April. Står på siden at dem har leverings tid på 4 - 9 uker. Men først nå har dem fått dem inn og sendt dem ut til meg... Nesten tre mnd etter at jeg bestillte. Men siden jeg måtte vente så lenge fikk jeg med gratis gitter, gratis frakt pluss rabatt. Ikke at det ble så veldig mye mindre og betale, rundt en 300,- kr. Men hjelper litt på humøret ;)

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider