Gudmi Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Vet noen om et firma eller personer som retter felger i rogaland? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
femmer Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Kommer ann på hvor skeive/bulkete felgene er. Du kan høre med Dekk 1 og diverse dekkverksteder. Kan jeg spørre hvaslags felger det er snakk om? Om noen kan gjøre det privat, så kan det være greit med litt info. Det kan også noen ganger heller lønne seg å kjøpe felger i bedre stand, enn å rette noen dårlige. Men det kommer litt ann på hvor mye verdt og hvor sjeldne de er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gudmi Skrevet April 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Har fått en liten bulk ikke mye. så det går helt greit å kjøre med di. Også er det noen felger som jeg har tatt inn selv til landet. Ikke noen stor pris. men vil helst slippe å styre for å få inn 1 ny felg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
femmer Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 legg ut et bilde av bulken. Noen er enkle å slå ut selv. Hvis det bare er 1 felg som er skadet og du vil ha ny, så kan du legge ut en ønskes kjøpt annonse :) Har endel felger jeg og, men er hovedsakelig til BMW (5x120). Er det det du trenger, si hva du trenger så skal jeg sjekke det opp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zMikkey Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 PM sendt :) Siter Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gudmi Skrevet April 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Har lett lenge etter disse felgene i norge, før jeg måtte til utlandet for å få tak i dem. Er til bmw ja, men er vel rimelig sikker på at du ikke har bmw style 128 felger i størrelse 19x10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
femmer Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Vært borti de i 21" på en E65 en kamerat av meg hadde. Men er ikke noe jeg har liggende nei. Er vel rundt 6000kr pr. felg nye, da i 9.5x19 ET32. Fant ikke 10x19 i ETK. Men de er nok ikke billigere om de er en halv tomme bredere. Fete felger da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg