Mykklar Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Hei . Har 17" felger med 225/45 dekk. Disse er nå bra slitt . Er det noen som har noen gode erfaringer med dekk til denne type bil. Sitter pirelli dekk på i dag . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Continental er de som gir mest komfor syns jeg.. betraktelig minde hjulstøy ifra dem. Minuset er at de slites fortere enn konkurentene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Jeg hadde en -02 modell tidligere. Fikk den med Bridgestone Potenza som støyet fælt. Ble en del bedre med Dunlop SportMaxx i den dim. du nevner. Men dette er også sportslige dekk. Continental er nok bra, men dyre. Ellers har Dunlop et mindre sportslig dekk som støyer mindre: Sport01. Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Jeg har Continental Contisportcontact 3 på bilen min. Er veldig fornøyd med de, men som Bærumsmann skriver over her.. de er litt dyre. Sitter 225/40-17 på min. De koster rundt 1500 - 2000kr dekket. Men man får hva man betaler for egentlig! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg