Xander Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Nå som jeg er tilbake i 2002+ klubben her inne - noen som kunne tenke seg å finne en dato om en måned eller to hvor vi som har denne utgaven av bilen kunne møtt opp og hatt et lite treff? Ta med kamera, godt humør og ikke minst bilen - så kan vi ha en artig kveld med burger, bil og prat? Jeg stememr for f.eks. Fredag 28. Mai? Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 (endret) Nå som jeg er tilbake i 2002+ klubben her inne - noen som kunne tenke seg å finne en dato om en måned eller to hvor vi som har denne utgaven av bilen kunne møtt opp og hatt et lite treff? Ta med kamera, godt humør og ikke minst bilen - så kan vi ha en artig kveld med burger, bil og prat? Jeg stememr for f.eks. Fredag 28. Mai? Stemmer for et generelt Hyundai/Coupe treff snart :race Endret Mai 2, 2010 av Nesquick Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Tydligvis et bedre forslag, da ingen har svart på den andre delen av forslaget. :-P Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Tydligvis et bedre forslag, da ingen har svart på den andre delen av forslaget. :-P Hehe.. trafikken innom hyundai delen her går vel litt i bølger tror jeg. Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundinho Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Ikke umulig at jeg kan med min RD. :) Riktig nok er ikke denne så veldig fotogen... :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 (endret) Ikke umulig at jeg kan med min RD. :) Riktig nok er ikke denne så veldig fotogen... :p Hehe, er også start klar med RD'n nå.. flere som kunne ha slengt seg på vel? Hadde vært fancy med et bilde av hele familien, altså alle generasjonene ;) Endret Mai 7, 2010 av Nesquick Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 skal til østlandet om et par uker. sleng meg en pm om du vil ta no bilder av glisa da.. Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg