RaCk Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Her er problemet! Pakningene *avringet med rødt* passer ikke med dysene. Halsen nederst på dysene NEKTER å passe nedi de nye pakningene. :( Ellers så har alt gått ganske smooth. Gleder meg til å få ordnet dette problemet. Noen tips? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Mål dysen mot pakningen og se om det faktisk stemmer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Dysene skal ikke gjennom pkn, de skal ligge an mot tetningsringen du har satt i innsuget, når du da skrur på fuelrailen så presser den mot oringen. ;) Jeg sender regning.... haha :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 fant ut av det. høh. ;) :D :D :D Hvordan fillern tute skulle jeg engang tenke over den muligheten når de gamle dysene gikk gjennom O-ringene? møkka opplegg. :P jaja. :) ordne i morgen da. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg