Go-carter Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Hei! Har akkurat kjøpt en bil, med heller dårlig lakk. Er omlakkert en gang på 80-90tallet, og lakkereren ga tydligvis fulle faen i klarkallarbeidet. Derfor er ca. halvparten av all klarlakken flasset av bilen, og omtrent alt er på ensten panser, eller forskjermer. Nå - det jeg lurer på fra dere guruer er om det er noe triks jeg kan gjøre for å få dette pent igjen, eller om det er hellakkering som gjelder? Takker for tips :) Og et lite bilde: Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gliset:) Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Er nok desverre det siste som er tingen her. Inget håp å få det pent uten en lakkering, å hvis det har flasset på hele bilen..ja da snakker vi hellakkering. Forresten et forbanna drittarbeid når lakken slipper for det er et sjangsespill hvis man ikke sliper ned hele bilen, for man vet aldri hvor det kommer til å slippe mere senere :( sorry, men sånn er det desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet April 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Hehe, ikke noe farlig, var nok det jeg så for meg uansett :) Dessuten er mesteparten av lakken shabby på bilen, så den fortjener definitvit en hellakkering! Da gjelder det bare finne noen som tar en fornuftig pris... ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Skulle ikke du teste ut denne biltema båtlakken? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet April 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Jeg jo! Den funka knall den :) Resultat ble jo dessverre akkurat sånn som rullemalte biler ble, men den ble blank som -faen-, selv uten klarlakk :) Og hvis du trur jeg bruker båtlakk på Porscha... neppe :p Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 For å fjerne resten av klarlakken kan du gå på med høytrykksspylern og kjøre på! Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet April 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 random4k skrev: For å fjerne resten av klarlakken kan du gå på med høytrykksspylern og kjøre på! Hmm, skal prøve! Men fikke det ikke av da jeg prøvde :( Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Da kan du bruke slipemaskinen på resten for da er det godt nokk feste til å gå videre. Husk å legge fyller over de plassene hvor du har slipt ut eller så vil du få synkninger som du ser etter du har lakkert objektet Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg