Gå til innhold

Sløv MB 190E??

Ranger emnet


Helios

Anbefalte innlegg

Hehe.. jeg har kjørt MYE mercedes.. så jeg vet en del om hva de forskjellige er gode for ;P og en 190E ER lat.. hehe.. men jeg velger å tro det var en inkompetent sjåfør bak rattet ;P Virka bare så latterlig med den stylinga på en så lat bil..hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Mercedes 190E kommer i mange modeller, fra de lateste til de mer sportslige.

Ikke vet jeg hva det var du "kjørte om kapp" med, men jeg tviler meget sterkt på at din 52 hesters kadett kan kjøre fra en Mercedes 190E, med mindre du har møtt på den lateste dieselen, eller en 190 med forgassermotor.

For alt jeg vet kan det ha vært en DTM-styla 190D du kjørte om kapp med?

Det er en 72hk dieselmotor (uten turbo) som er oppgitt 0-100 på 18,1 sek.En vet jo aldri hva ungdommene finner på å style nå til dags..:rolleyes:

Mest sannsynlig var den en 190E 2.0, har 122hk og er oppgitt fra fabrikk 0-100 på 10.5 sekunder, det er ikke verst spør du meg..

Og å kalle 190E LAT er som å si at alle damer suger i senga..

Du kan ikke skjære alle 190E modellene over en kniv!

En 190D kan sikkert oppføre seg som ei vestlandsbudeie som ikke har vaska seg på ørti år, men begynner vi å snakke om en 190E 2,5 16v da begynner vi å komme opp i brasilianske sambarytmer

:D

 

Helt elendig sammenligning men.. :)

Mercedes C200 Espirit 95-mod

(x) Mercedes 190E 2.6 87-mod

(x) Mercedes 190E 2.0 87-mod

(x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod

(x) Mercedes 230CE 89-mod

(x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod

(x) Mercedes 190E 84-mod

(x) Peugeot 205 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en E og ja antagelig en 2.0 liter.. og jeg trur det dreier seg om en sjåfør som ikke kan å kjøre her..hehe.. ikke en bil som går dårlig ;P men jeg mener fremdeles at en slik bil er lat.. en 2.3 eller 2.5 er jo rimelig rask..men de andre modellene.. nah..hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er griselat, det hjelper ikke med 4 gir akkurat heller da. har ikke giddi å målt 0-100, men det er nok rundt 11 sek. Det var ikke for ingenting at jeg starta 100 meter lenger bak enn de andre for å få nok fart til å legge opp bilen på drift day.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Min er griselat, det hjelper ikke med 4 gir akkurat heller da. har ikke giddi å målt 0-100, men det er nok rundt 11 sek. Det var ikke for ingenting at jeg starta 100 meter lenger bak enn de andre for å få nok fart til å legge opp bilen på drift day.

 

Liker at den har 4 gir jeg ;)

 

60 på 1.

100 på 2.

-93 Audi 80 2.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by benredik

 

Liker at den har 4 gir jeg ;)

 

60 på 1.

100 på 2.

 

Ja, jævli praktisk, mista et girstag på vei hjem her, så jeg måtte kjøre 5 mil i andre giret, 80kmt går jo fint da :)..

 

Første giret blir for langt, 4 giret blir for kort.

 

fra 80 til 100 på andre giret tar en halv evighet, så det er like greit å bare gire til 3, jaja. bilen har ikke noe toppeffekt, syns den går like dårlig på alle gira.

 

Sist jeg kjørte en 1979 kadett 1.2s Virka den enda tregere enn merca, selv om det at du nesten sitter ute, og har en litt tøff lyd i potta gjør at man tror det går litt fort, så er den morsom å sladde med på vintern da.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Jeg hadde ikke giddi å kjørt om kapp med en kadett med 4 personer i med noe som helst hvertfall :-) så lavt synker jeg ikke.

 

det er vel egentlig snakk om det er noen kadetter som hadde giddi å brydd seg med deg... men du har jo så grom redskap, ojojojojojojojo!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by janniZ

 

det er vel egentlig snakk om det er noen kadetter som hadde giddi å brydd seg med deg... men du har jo så grom redskap, ojojojojojojojo!!!!!

 

Kadett er jo så utrolig mye råere enn Camaro ja.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by janniZ

 

det er vel egentlig snakk om det er noen kadetter som hadde giddi å brydd seg med deg... men du har jo så grom redskap, ojojojojojojojo!!!!!

 

Det er masse råe kadetter der ute, som sikkert kjører fra meg. Men kommer det en og annen helt original en skal jeg vel klare å holde den bak :-).

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

 

Det er masse råe kadetter der ute, som sikkert kjører fra meg. Men kommer det en og annen helt original en skal jeg vel klare å holde den bak :-).

 

hehe.. aldri i verden om jeg ville klart å kjøre fra camaro'n din.. det er jeg helt enig med deg i.. kanskje på smale skogsveier om vintern?? hehe..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår