volvokvaløya Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Hei,jeg har bare positive erfaringer med Meguiars,så jeg tenkte nå jeg skulle investere i en DA maskin. Er det noen som kan forklare meg hva som er forskjell på G220 og G110 maskinene? Virker som det bare går på G110 i usa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Hei,jeg har bare positive erfaringer med Meguiars,så jeg tenkte nå jeg skulle investere i en DA maskin. Er det noen som kan forklare meg hva som er forskjell på G220 og G110 maskinene? Virker som det bare går på G110 i usa. Forskjellen er at G110 er 110 volt, mens G220 er 220 volt :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Takker! Så er altså ingen forskjell på maskinene da. Må bare lage ny kontakt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Nei, eneste forskjellen er volten ;) Du må vel også ha en omformer? Fra 110 til 220 volt? Men hvorfor kjøpe G110? Og ikke G220? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Finner bare 110 fra usa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Det er fordi G110 er den amerikanske modellen, som kjører 110 volt;) Kjøp G220 fra England, så slipper du unna med kun å bytte kontakt ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Thanks! vet du om noen seriøse fra england? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Shinearama som jeg linket til i den forrige posten:) Hurtig levering og bra priser på både produkter og leveringa :) Trenger du litt produkter og, kan du jo kjøpe et av de pakketilbudene de har :) Mye for penga :) Bare vær obs på at du må legge til moms og toll når det kommer til Norge! ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonapett Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 (endret) http://www.meguiars.no/index.php?_room=2&_subRoom=2&_action=detail&_page=8 Sjekk her.. :) Norsk side. Norske rettigheter hvis noe går galt. ;) Endret Mai 20, 2010 av jonapett Siter Golf MK3 1.8L 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg