Sierra-Cossie Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Jeg og en par kompiser hadde ett lite streetmeet på lørda'n, og jeg tenkte jeg skulle legge ut en par bilder av treffet :P kan laste opp fler vis det ønskes. Her lina vi bilene opp: Så var det å råne litt rundt på banen og sladda litt. Her ser vi jeg tar piruetter: Skal jeg laste opp flere? :P Allt i allt så var dette ganske gøy :) kjørte vel i rundt 3 timer ^^ Siter ~ Sierra-Cossie ~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Forza-råning, det må jo gå en lysende fremtid i møte når 240-en og Sierraen kommer en gang til sommeren. :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Ey! Ser morro ut :) Få med meg nestegang! tmattack Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Alltid moro å se! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 såg morro ut det der:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Haha.. da er man harry! Men egentlig ganske kult :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 hvis folk har mulighet så kunne man laget sin egen bil i forza og deretter tatt et street meet :P Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Hmm, liten mulighet for meg der gitt :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 tja.... de har bilen min med... men den har feil merke på :yak: Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 hehe :P kan lage en cleen drømme bil du kunne kjørt med ? :P Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Februar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 skjer det no mer med detta da?:) hehe Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg