Krabbefett Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Hei, når jeg kjøpte bilen fikk jeg med noen fine felger med sommerdekk. Problemet er at jeg ikke fikk med lokket som står i midten som dekker boltene etc. og har låsebolt. Noen som vet hvor jeg kan finne slike og eventuelt hva dette heter på engelsk? Prøvd å ebay'e rim cap etc. men får jo da bare opp de små merkene som er helt i senter på felgen. Takk for alle svar! :helpme: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Prøvd å søke på center caps? Tror folk kaller det senterlokk på norsk. Og hub caps er hele felgkapselen, men det spurte du ikke om. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krabbefett Skrevet April 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Takk for svar! Center cap var det :) Hub Caps er vel hjulkapsel tenker jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg