DRFT-R Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 helt i natta at man skal betale mere i avgifter til dette patetiske molbolandet enn hva det koster å kjøpe en slik i landet man bor i!!! hva faen får deg til å ville flytte til norge egentlig>??! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remitm Skrevet April 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 helt i natta at man skal betale mere i avgifter til dette patetiske molbolandet enn hva det koster å kjøpe en slik i landet man bor i!!! hva faen får deg til å ville flytte til norge egentlig>??! Jo det er jeg helt enig i, men når jeg så og si sparer rundt 25-30000 på import i forhold til hva prisen er i Norge så er det aktuellt. Jeg flytter tilbake til Norge pga jobb og pga et utrolig idiotisk skattesystem i Sverige, om man jobber i grensekommunen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg