volvokvaløya Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Fungerer alle Quick Detailere bra som claylube? F.eks hvis jeg bruker opp den clayluben som følger med i Meguiars sitt claykit,men har jeg har nye ultimate QD og NXT Speed Detailer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-G-H Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Kan godt bruke QD som claylube selv om det finnes rimeligere løsninger. Mildt såpevann kan fungere samt "Optimum no rinse" fra f.eks scandicshine, da får du over 60 liter ferdigblandet lube for 170.- + frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Eller du kan kjøpe Bilthamber clay, og bruke vann som claylube :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Er mye man kan bruke så lenge det ikke er tørt der du skal holde på. ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Du skal ikke bruke Ultimate Quick Detailer som claylube. Jeg vet jeg har gjort dette selv, men Meguiars selv sier du ikke skal, så jeg lytter til de :) Bruk den som følger med i pakka! (Såpevann kan løse opp clayen) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg