yabbadabbadoo Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Hei godtfolk! Jeg har en 99 mod 9-3 Diesel, jeg sliter med vått bagasjerom. tok ut matta i dag og det var sikkert en liter med vann oppi reservehjulet. jeg klarer ikke å se hvor vannet kommer fra, er det noen som har tips? Har hørt at det er vanlig at det lekker rundt lyktene men jeg ser ikke noe vann i lykthuset. Håper på svar, :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Det enkleste er å legge seg inne i bagasjerommet med en lykt og få noen andre til å spyle rundt luka og lyktene mens du ligger der, så ser du hvor det kommer inn. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yabbadabbadoo Skrevet April 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Genialt! den hadde jeg aldri kommet på selv. takker for tipset!:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runek Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Rundt baklyktene vet jeg folk har hatt problemer med at vann kommer inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yabbadabbadoo Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Lenge siden dette var et tema nå men jeg kan jo skrive hva problemet var uansett. Var potte tett rundt lyktene, men etter nøye studering så viste det sag at det var en sprekke i selve lykteglasset. byttet lykt og det har vert tørt siden. Hadde stor stereo i bilen før, er det noen som har opplevd at store subwoofere har ødelagt baklyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paskrede Skrevet August 5, 2011 Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 Sjekk om det kjem vatten inn med låsen for bensinloket, der renn det vatten inn på min bil iallefall ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg