crx_no Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Resultater - SS1 1 M GRÖNHOLM 9.20.4 2 C SAINZ +5.0 3 S LOEB +6.0 4 M MÄRTIN +6.5 5 P SOLBERG +7.8 6 J TUOHINO +12.3 7 D CARLSSON +12.7 8 M HIRVONEN +17.3 9 F DUVAL +19.4 10 K KOLBERG +20.9 12. Henning SOLBERG +24.6 13. Thomas KOLBERG +30.8 14. Thomas SCHIE +39.4 Resultater - SS2 1 M GRÖNHOLM 19.32.1 2 C SAINZ +3.3 3 M MÄRTIN +5.0 4 S LOEB +5.7 5 J TUOHINO +12.1 6 M HIRVONEN +18.3 7 P SOLBERG +18.6 8 D CARLSSON +22.2 9 F DUVAL +30.1 10 K KOLBERG +34.6 11. Henning SOLBERG +35.4 13. Thomas KOLBERG +51.3 15. Thomas SCHIE +1.11.1 Siter www.adrenalinracers.com 93- Mazda MX-5 Greddy Turbokit | Rial 7,5"x17" | Koni sportskit | Sparco stoler | Sabelt 6.pkt belter | OMP Ratt | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 ss 2 oscar svedlund(grn) 9.50,8 Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by Kjetilr ss 2 oscar svedlund(grn) 9.50,8 feil tid må det være?? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Her går det ann å høre på rallyet på radio (Svensk radiokanal..) http://www.sr.se/P3/ Velg Webradio å så "svenska rallyet" Men den beste radion er jo WRC sin egen radio. Den finner dere her http://origin.wrc.com/en_GB/Gallery/Radio/default.htm Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 De norske gutta gjør en god jobb, men legg merke til hvem som leder N4... DTM sjåfør Mattias Ekström har kjørt fra samtlige og ligger på 16. plass totalt! Hele 42 sek. foran S-O. Walfridsson. Det er det jeg har sagt hele tiden. En god racerfører kan kjøre fort på skogen, men en rallyfører vil slite på asfalt bane. Mener Petter Solberg testet en Neon Cup bil på Rudskogen for noen år siden. Kom vel knapt nok under 1.10. Vi andre lå vel på rundt 1.08... :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Ikke bli sur på meg, men jeg er ikke helt enig med det du skriver. Tror en god rallyfører er en bedre sjåfør enn en som kun kjører baneracing. På banen vet du alltid hvor du skal bremse og når, men de har vel litt mer krevende forhold på skogen. Men jeg også er imponert over Mattias, men det er ikke første gangen han prøver seg i rally. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 He he. Helt i orden at du ikke er enig :) Det er vel heller ikke noen facit på denne spørsmålsstillingen. Kanskje konklusjonen bare er at en god sjåfør er en god sjåfør uansett gren? Men statistikken er nå på min side. Carlos Sainz begynte med formelbil og her hjemme har vi jo Martin Stenshorne og Thomas Schie som begge kommer fra baneracing. Jeg kan derimot ikke huske å ha sett en eneste rallykjører som har gjort det bra på bane... Når da Mattias kan kjøre fra både Walfridsson og Bäcklund med så mye som han har gjort i dag, så kan jeg ikke hjelpe for at jeg blir litt skuffet. Selv Paasonen sliter med å holde tempoet til Mattias... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Noen som vet om en bra side der man kan sjekke plasseringer etc. på WAP? Vil gjerne holde meg oppdatert på skolen etc. så det hadde vært fint. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 kom hjem for en liten stund siden fra svenske rallyet....og jeg har bare dette til å si til mitt første WRC-rally; FY FAEN SÅ FETT!!! yodude Den farten de wrc-bilene har på snøen og isen overgår ALT av det jeg tidligere har sett på tv fra WRC! :eek: Det er en helt annen opplevelse når bilene skrenser seg imellom snøfonnene bare metere fra der du står! Synes marcus var den råeste å se på i 307`en. Og Loeb var ganske spektakulær han også... Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by Laaars Noen som vet om en bra side der man kan sjekke plasseringer etc. på WAP? Vil gjerne holde meg oppdatert på skolen etc. så det hadde vært fint. :) Du kan jo prøve denne: http://sms.racing-live.com/en/products/team.asp?marque_num=29 Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Ikke dumt... takk Forresten; Oppgitt Petter kjørte av veien! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 gratulerer med 3. plassen til solberg og den imponerende 6. plassen til henning! Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 kom fra sverige nå...petter er helten min....(ahhh sliten) Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Da er helgen overstått og dette er vel noe av det råeste jeg har vært med på. :D Vi var framme Torsdag kveld. Hoppet under dyna med en gang for å kunne komme seg opp tidlig Fredag morgen og fikk med oss SS 3 og 4. På Lørdag ville de andre stå opp gry-tidlig for å få med seg 2 SS`r pluss spesialen som begynte kl 17. Jeg fikk boikottet dette og derfor fikk vi sovet litt lenger og dro isteden rett på SS9. Dro videre derfra til SS13(spesialen). På Søndag dro vi først på Service og så deretter SS 19 før vi pekte nesa hjemover. Helga var tilnærmet perfekt, men å bo i Karlstad er ikke å anbefale da man må kjøre 10 mil før man er i Hagfors hvor alt skjer rundt. Var nesten (les: NESTEN) like morro å kjøre i mellom etapper som å se på rally. Vi hadde lånt en ny Nissan X-Trail dCI av Nissan Norge. Denne var helt genial for helgen. De 10 milene mellom Karlstad og Hagfors gikk Lørdag morgen på 1 time og et kvarter med tankfylling og vask av frontrute inkludert i tiden på snøføre. Har en god del bilder fra turen da det skal skrives reportasje i Motorbørsen både om turen og test av X-trail`n. Dette er 1 av 3 biler som skal testes i 4x4 spesial. dritt at man ikke får lagt ut bilder her lenger.:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Originally posted by FSR De norske gutta gjør en god jobb, men legg merke til hvem som leder N4... DTM sjåfør Mattias Ekström har kjørt fra samtlige og ligger på 16. plass totalt! Hele 42 sek. foran S-O. Walfridsson. Det er det jeg har sagt hele tiden. En god racerfører kan kjøre fort på skogen, men en rallyfører vil slite på asfalt bane. Mener Petter Solberg testet en Neon Cup bil på Rudskogen for noen år siden. Kom vel knapt nok under 1.10. Vi andre lå vel på rundt 1.08... :D det var vel ikke første gangen ekstrøm kjørte rally.. synes han sa på svt at han hadde kjørt 24 rally og svenske 4 ganger jeg.. mulig jeg tar feil , men isåfall så er han en dreven sjåfør på skogen oxo.. hvis dere hadde gitt petter 100 runder på rudskogen så hadde nok han vært kjapp oxo... for min egen del så er jeg hverken kjapp på bane eller i skogen..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg