VentOle Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 (endret) Heisann. tenkte å selge den beste bassen jeg noen gang har hatt!:win grunnen til dette er at den rett og slett tar for mye plass, og veier for mye for min bil. etter jeg kjøpte nye feite dekk, går de opp i hjulbuen over hompler. :blah: men uansett. det er 2 x 12" Xelent, i selvbygget kasse, for max effekt. de spiller drit bra. er usikker på Watt og sånn, men har bilder, og elementene er drit store så regner med det er good shit! bør også hentes i kr.sand , siden jeg klarer særeøst ikke bære kassa opp til posten! :respect gi bud :) Endret April 27, 2010 av VentOle BOOOOM WOOOOW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentOle Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Bassene ligner veldig på disse, antagligvis bare en litt eldre modell :) som dere kan se, er det et dyrt, kvalitet merke :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg