eivindo Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 (endret) Bestilte "ny" re-manufactured forgasser fra summitracing til min Chrysler Cordoba 1982, 318 V8 5,2L. Og regnet med at alt skulle skli rett på plass da jeg hadde fylt ut all nødvendig info før jeg bestilte. Er forresten en 2porter Etter litt tid endte jeg opp med en re-manufactured forgasser fra Holly som i prinsippet er helt lik, MEN!!! Her var det plutselig 3ledninger på forgassern som jeg ikke aner hvor skal, da den gamle ikke har noe av dette. Lurer på om jeg har fått feil, men evt. noen av dere som vet åssen dette kan kobles eller hvordan man kan modde dette? Legger ved bilder av gammel og ny forgasser (håper jeg):doh Endret April 28, 2010 av eivindo Siter ______________________________________________ Chrysler Cordoba 1982 mod. 5,2Liter V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Jeg hadde en edelbrock 500cfm carb på min 318. ser ut som om du har fått en med automatisk choke? Hadde du automatisk, eller manuell choke tidligere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindo Skrevet April 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Trodde jeg hadde automatisk, for har aldri gjort noe med det før. men er jo ganske grønn så kan jo foraldel hende at jeg har manuel! Isåfall, noen som vil kjøpe en forgasser? hehe Siter ______________________________________________ Chrysler Cordoba 1982 mod. 5,2Liter V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Tror du hadde vacumstyrt choke før, og nå tror jeg du har fått elektrisk. Koble på pluss og minus så er det vel i orden :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janmoen Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Ser ut som du har kjøpt en forgasser med elektrisk tomgangsventil. Hør om det klikker når du setter på spenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindo Skrevet April 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Koblet den vaskumstyrte choken til pluss og min når tenningen er igang, og det samme med den elektriske tomgangsventilen. Og tror du faen ikke dritten startet! Takk for hjelpen gutter, vurderte og knivstikke bilen hvis den hadde blitt stående i sommer også :D Siter ______________________________________________ Chrysler Cordoba 1982 mod. 5,2Liter V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 starta hadde den nok gjort om du ikke hadde kobla ledningene i det hele tatt. Følg med på bensinforbruket! Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg