Ainnersn Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Tok og delte katalysatoren på min Corsa 1,0 for en tid tilbake pga at den var tett.Sveiset den sammen igjen etter å ha tatt ut innmaten. Bilen ble bra, men nå har jeg vært på eu kontroll. Da ble det anmerkning på avgass. Det er vel ikke annet enn å kjøpe seg en katalysator og sette inn da. Det er vel det som gjør at det er for stort utslipp eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Fyll E85 på tanken om du har mulighet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ainnersn Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Da har jeg kjøpt ny katalysator og montert. Var på ettervising og utslippet var nå ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg