Gå til innhold

Ts Racing/Be-4-you Volvoen ute av Gatebil

Ranger emnet

turbo2

Anbefalte innlegg

Ts Racing Raste gir kassa si hjem fra messa i går........SUPER trist!!!! Og ikke nok med det så raste Be-4-you volvoen motoren igjen under 24 timer etter at den var fiksa.

Ruudracing går, så litt show blir det jo, men jeg må si jeg føler meg Ts og Be-4-you nå.

Visst noen har en rs2 girkasse til salgs, kan dette være en nødløsning for Ts, så si i fra!!!!!!

Send disse gutta ett klapp på skulderen nå!! Det er trossalt oss de underholder!!!!

(de synnes nok det er gøy selv også da...når alt går som det skal...)

Turbo2.:(:(:(:(:(:(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du fikk jo en klapp på skulderen av meg i går ,etter du hadde driti i bilen min.....neste gang teiper du buksebeina dine!!!!

www.be-4-you.com

T 22970305 Fax 22970304

Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm

Ta kontakt for et godt tilbud ;-)

WWW.BE-4-YOU.COM

--------------------------------------

Strømsveien 185,0665 Oslo

På alnabru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen uff da!!Hva skjedde med Volvoen til Be4You da??Håper ikke han bøyde en råde igjen...........Den Volvoen tror jeg er noe av det verste som går av Volvo!!FY FLATE den bilen går noe sinnsykt...........Synes litt synd på TS racing også,har jo ikke vært problemfri den bilen hans,girkassehavari er vel nesten det eneste han ikke har hatt før....

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

En fugel har hvisket meg i øret at det er noe på gang......

Tror det blir vært turen ned jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!

Noen gir bare aldri opp!!!!

Stå på!!!babyhmm?babyhmm?babyhmm?babyhmm?

Du har jo mer inside info enn hoffreporterene i Se&Hør

mange fugler som svirrer rundt deg eller no?:D :D :D :D :D

Siden TS ikke har gitt opp enda skal det vel mer enn ett girkasse havari til,blir show hvis han stiller

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider