TommyTott Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Er så stille på denne siden av forumet... Er det ingen her som har mx3 lenger?? Hadde vært stilig å danne en norsk MX-3 klubb. Hatt noen møter. Noen som synes det hadde vært en idé?? Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Kan kanskje være at det er veldig få med Mx3 her på forumet... Mx3 klubb er vel litt å ta i kanskje? :) bedre å laget en Mx5, Mx3, Rx7, 323 GTR klubb så er det muligheter til å faktisk få en del medlemmer :) Jeg har effektanlegg til Mx3 V6 til salgs forresten. Sebring sluttdemper. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Hva skal du ha for det? Blir det mye mer grom lyd?? Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Lyden blir veldig fin :) Tror også jeg har et sportfilter kit til den som er laget spesielt for Mx3. 1500,- samlet for begge delene (+ frakt, norgespakke er ikke dyrt) nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Hei. Har lenge vurdert å kjøpe en mx3. Har sett på prisklasse rundt 100 000. Er det ting jeg bør være oppmerksom på? Er ikke særlig flink teknisk når det gjelder bil så jeg vil ha en bil som går lenge med normal vedlikehold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 En NAF test er gull verdt om du er usikker. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by Jannis_J Lyden blir veldig fin :) Tror også jeg har et sportfilter kit til den som er laget spesielt for Mx3. 1500,- samlet for begge delene (+ frakt, norgespakke er ikke dyrt) nope-mx3 Trenger man noe for å sette på disse tingene da? Er det mye jobb? Har ikke så veldig greie på bil... Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Joa, NAF test er greit, men tenkte på om mx-3'n hadde noen typiske svakheter? Utrolig fet bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by TommyTott Trenger man noe for å sette på disse tingene da? Er det mye jobb? Har ikke så veldig greie på bil... Trenger en fastnøkkel eller 2. overhodet ingen modifiseringer. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zephid Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Jannis_J Jeg kunne kanskje tenkt med effektanlegget ditt.. vet du hvor mye det "demper"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg