Gå til innhold

Sjikanering

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Som første gangs besøkende på dette forum, blir jeg mektig irritert da jeg finner endel innlegg som sjikanerer enkeltpersoner! Dette forumet burde ha regler for sånne ting, og dere burde la rettsvesenet ta seg av saker hvor dere evt føler dere lurt eller har havnet i en uforutsett uærlig situasjon.

Useriøst kaller jeg dette.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som første gangs besøkende på dette forum, blir jeg mektig irritert da jeg finner endel innlegg som sjikanerer enkeltpersoner! Dette forumet burde ha regler for sånne ting, og dere burde la rettsvesenet ta seg av saker hvor dere evt føler dere lurt eller har havnet i en uforutsett uærlig situasjon.

Hei og velkommen til Bilforumet!

Det er synd at du har oppfattet BF som useriøst, det kan nok virke slik til tider utifra hva medlemmer poster her inne, og hva som er useriøst og ikke, er jo en vurderingssak.

Sjikanering derimot, aksepteres ikke. Det er derfor vi har moderatorer som skal rydde opp i slike ting.

Og ja, vi har regler for "slike ting", har du lest reglene?

Dessverre kan vi ikke få med oss alle tråder til enhver tid her inne, derfor er det fint hvis du ser noe som er feil her inne, at du gir oss beskjed! :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om det er omtale av firmaer og/eller personer ved kjøp og salg du sikter til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VA med den posten som ble laget for lenge siden bare for og tråkke på folk med skrivevansker? den tar dere ikke alvorlig...

Tenker du på: "Det heter ikke..."-tråden? Trodde den var retta mest mot folk som slurver når de skriver, og ikke folk med skrivevansker. Men hvis du finner den støtende, kan vi alltids vurdere sletting. Er det flere som ikke liker denne tråden, så er det bare å gi en lyd. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VA med den posten som ble laget for lenge siden bare for og tråkke på folk med skrivevansker? den tar dere ikke alvorlig...

Det ble vel forklart ganske tydelig at den IKKE ble laget for å tråkke på noen, heller å ta for seg typiske, morsomme og slurvete skrivefeil. Men selvsagt, hvis noen finner den støtende, må BF respektere det, men så tror jeg og noen overreagerte litt i forhold til den.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som kan være lurt når man skal sitere brukere i den tråden, er ihvertfall å ikke ta med brukernavnet til den det gjelder, da poenget ikke er å henge ut noen. Bare et tips

Bilforumet.no
Super Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjikane er naturligvis ikke forsvarlig. Men dessverre er det slik at tomme tønner rumler mest, og det ser man unektelig ganske mye av på dette forumet. Folk bør tåle motreaksjoner hvis de sprer uforstand og ukritiske holdninger helt hemningsløst. Derfor er jeg tilhenger av tiltak som kan få dette forumet til å virke mer seriøst, á la den nevnte tråden om slurvete språk.

'95 Subaru Legacy 2.0 GL

'99 BMW E39 520i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avstemning opprettet her:http://www.bilforumet.no/ris-and-ros-forandringer-forslag/251310-skal-slette-skrivefeil-traden.html

Undersøkelsen blir avsluttet lørdag kl 1200, og handling foretas da ut ifra resultatet.

Stem ivei!

Bilforumet.no
Super Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må folk slutte å være så hårsåre, har man dysleksi så har man dysleksi, blir ikke værre eller bedre om tråden blir slettet eller ikke..

nei så da er det greit og mobbe di som har dysleksi da!? det jeg føler skjer i den tråden...

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei så da er det greit og mobbe di som har dysleksi da!? det jeg føler skjer i den tråden...

Jeg greier å snakke for meg selv, så du slepper å dra konklusjoner utav det jeg skriver..

Har aldri sagt det, men hva med å ta det med humor isteden for å bli sur? Om du tar deg nær av det, så skal jeg ikke si noe imot det, men hva med å ikke være så hårsår å heller ta det med litt humor?

Men samma for meg om den blir slettet eller ikke uansett, så skal ikke bry meg mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omfg, så erre pån igjen...!

Enda en hverdagshelt er det man trenger her på forumet.. første innlegget starter med forsjøk på å redde verden på alene..

Ja lykketil du!

Dysleksi er like mye pest som HIV!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider