nollie1982 Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 noen som har erfaring fra eller vet om klracing.se er seriøse? trenger en turbo å bare slenge på bilen så den ikke røyklegger hele bygda da jeg starter.. er sikkert kina greier, men det gjør meg ingenting! trenger bare noe å sette på imens jeg får opp noe cash så jeg får kjøpt en skikkelig turbo.. hehe.. håper noen svarer! :D Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devils Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 klracing er et seriøst firma og veldig brukt i sverige. har bare positive ting og si om de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 har handla derifra et par ganger og har ingenting negativt å si om dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 okei.. takker for svar.. da kan det hende at jeg ikke ryker om kapp med island :P Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg