Flasher Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Virker som dette er veldig billige dekk crap eller bra? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 tja,til og fra butikken i 50kmt er di jo et billig alternativ men ikke til litt aggressiv kjøring da er di boss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 er det så ille? småhissig kjøring i 130 da? :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Legg ut de ekstra hundrelappene og kjøp deg noen gode dekk... Til litt akgresiv kjøring er det helt klart best, er som regel mye bedre veigrep på disse... Dessuten varer gummien lengre.... Ergo, du sparer på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 som et alternatriv i midten har jeg yokohama produserte sonar til meget lav pris...ikke helt på høyde med pirelli men mye dekk for pengene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg