golfen86 Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 hei har kjøpt meg ein air\fuel måler men er ikkje sikker kor eg skal koble ledningen som skal til lamdaen noen som veit?:) lamdaen har 3 ledninger 1svart og 2kvite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 skal du bruke denne uten bredbåndslambda kan du like gjerne la være:) funker best som diskolys uten bbl. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 okey, men må går det an og kun kjøpe bbs og bruke den på måleren min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 rgner med du må kjøpe et kit men er ikke sikker Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 meg bekjent så måler en NB-lambda kun 3 ting, rich, lean og stoich blanding og WB-lambda måler alt mellom nøyaktig, ikke bare om blanding er feit eller tynn Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 men noen som veit kossen eg monter opp med org. lamda og får disko lys då?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 svart er signal Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 takker:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg