badnewsbertone Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 (endret) Dette er DS utgaven. Her er alt elektriskt. Den har også 2 vifter i ryggen. Man kan også pumpe opp ryggen. Jeg har selv ikke kunne teste den, men alt skal fungere som det skal. Stolen kommer fra hjelpemiddelsentralen, og kostet i sin tid 29000 kr + montering. Eieren va ei eldre dame, og hun hadde stolen i bruk i 39000km ,hvis jeg husker rett. Den er ihvertfall 100% strøken. Jeg har bestemmt meg for andre stoler, og trenger ikke denne. Jeg har sotte prisen til 5000kr + frakt, som jeg mener er råbillig for denne. Jeg tror ikke at jeg vil selge den noe billigere. Men dere kan gjerne gi bud. Det følger ikke med skinner.Ledning og kontakt er på stolen. Det er også varme i den. Har ikke noe hast med salg,så kom gjerne med (vettige) bud. Dette er ikke noe jalla stol, som du får for 2-3000kr for parret her. Men jeg kunne ha tenkt meg en turbodiesel motor (Golf1/2) med tilbehør !! Ikke noe rep objekt takk. Kunne byttes i en sånn. Er også på leting etter en Golf 1 gti topp (DX). Toppen må være 100%. Ikke sprokken mellom ventilene. Kan ta som delbetaling, eller kjøpe kontant. Det gjør ingenting om den er tunet.Større ventiler,planet,flowet osv...Betaler etter tilstand av toppen. Send gjerne en pm, eller ring på 90612788. Endret Mai 23, 2010 av badnewsbertone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badnewsbertone Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badnewsbertone Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badnewsbertone Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 er det ingen pendlere som trenger seg en ny stol ?? Den er utrolig behagelig,med varme og vifteanlegg til sommeren !! Alt er elektriskt. Stolen ser ny ut,er ikke teng til slitasje. Kom med bud,så skal de vuderes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badnewsbertone Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 :bump :spamspam: Hvem forventer du egentlig at skal kjøpe et løst sete? Man er da nødt til å bytte parvis hvis det skal se greit ut... Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badnewsbertone Skrevet Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 :bump :spamspam: Hvem forventer du egentlig at skal kjøpe et løst sete? Man er da nødt til å bytte parvis hvis det skal se greit ut... Dette er stoler for folk med dårlig rygg. Disse er vel de beste som det går an å oppdrive. De blir sponset av helseetaten. Derfor er det bare et sete. Dem koster 30000 per stykk,og helseetaten driter egentlig i om det andre forsete ikke er lik !!! Er vel ikke vanlig folk som kjøper 2 stoler til 60000 !!! Derfor lufter jeg salget til noen som trenger et ergo sete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badnewsbertone Skrevet August 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet August 12, 2010 Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 Dette er stoler for folk med dårlig rygg.Disse er vel de beste som det går an å oppdrive. De blir sponset av helseetaten. Derfor er det bare et sete. Dem koster 30000 per stykk,og helseetaten driter egentlig i om det andre forsete ikke er lik !!! Er vel ikke vanlig folk som kjøper 2 stoler til 60000 !!! Derfor lufter jeg salget til noen som trenger et ergo sete. Tror du det er mange fra helseetaten her inne på bilforumet ? Nei jeg tror nok de fleste her inne vill ha to like seter i bilen sin hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badnewsbertone Skrevet August 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Æ vet nu ikke om denne stolen er denne eneste som noensinne er blitt delt ut fra helseetaten !!!! Det kan jo hende at det er noen der ute som har en slik ??? Og kanskje er det noen som har lyst på en til !!!! Så da har man muligheten til å kjøpe denne strøkne stolen til en billig penge,istedenfor å bruke 30000 på en ny !!!! Bare en ide fra min side. Kan jo hende at noen har bruk for denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg