Gå til innhold

Skal vi slette "det heter ikke..."-tråden?

Ranger emnet

Skal vi slette "Det heter ikke..."-tråden?  

39 stemmer

1. 1. Skal vi slette "Det heter ikke..."-tråden?

• Ja, få den vekk!
      8
    • Nei, denne vil vi beholde!
      31

Anbefalte innlegg

Snakker da om denne: http://www.bilforumet.no/stripa/204587-heter-na-sensasjonelle-avsloringer-i-kaliper-saken.html

Enkelte finner den støtende, andre finner den underholdende. Derfor oppretter jeg en avstemning her, så lar vi demokratiet råde. Vi kan for eksempel la denne gå fram til lørdag kl. 12.00.

Endret av JChE

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier NEI, fordi den ligger på \stripa som er DMZ og Nomansland for meg. Så lenge det ikke strider mot norsk lov bryr jeg meg midt i hakket.

Thomas S: Faktisk er endel dysenlektrikere av de bedre til å skrive og stave. Trikset dems er å kjøre innlegget sitt i en automagisk stavekontroll i et skriveprogram før de trykker ENTER. De og andre igjen setter i profilen og eller signaturen sin at de faktisk HAR skrivevansker (og ber om forståelse for dette.) :thumb

Dessuten; trykk på report.gif og rapporter uønsket adferd til oss modsa så tar vi tak i saken. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt paradoks at enkelte tar seg selv så høytidelig når man vet det finnes ordrettingsprogram som er lett tilgjengelig, og at å ikke benytte seg av det er bunnet i latskap...ikke evner.

På en annen side har vi en bruker her inne som har sagt fra at han skriver rart fordi han er døv, og alle respekterer det. :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se problemet med denne tråden. Jeg er sikker på at den er laget for å gjøre oppmerksom på vanlige skrivefeil og oppfordre forumbrukerne til å skrive riktig. Men må si at jeg ikke synes at enkeltpersoner skal bli hengt ut i tråden, og poster som gjør dette bør bli slettet..

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se problemet med denne tråden. Jeg er sikker på at den er laget for å gjøre oppmerksom på vanlige skrivefeil og oppfordre forumbrukerne til å skrive riktig. Men må si at jeg ikke synes at enkeltpersoner skal bli hengt ut i tråden, og poster som gjør dette bør bli slettet..

Kan alltids renske opp ja. Men mangen sider = mye arbeid

Det er det jeg tenker også. Utsagnene kunne stått, men brukernavnet bør tas bort. Men dette blir nok altfor mye jobb, så da er det evt. bedre å slette tråden og starte en ny med de nevnte kriteriene.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår