Gå til innhold

Bremser

Ranger emnet

Peltz

Anbefalte innlegg

Trenger nye bremser til polo'n...

Noen gode forslag? Er skiver og klosser som trengs, forran. Gjerne slissede, perforerte, + klosser, til "hverdags" bruk. DVS. BREMSE OPPLEGG TIL 10 K ER SVÆRT UAKTUELLT...

Siden jeg sitter med huge felg 16" med store riller (etter Corra), så kunne godt bremser vært større og sett kule ut...

Hvis noen har små, forholdsvis nye lettiser, "hele", chrome, osv, som vil bytte med noen litt større Enzo Cup fælg's, gi lyd.

Bilen er en -97 Polo 1,4 16V, og jeg tror (??) at det er 239 mm skiver på den...

Stor operasjon å bytte til større, hvem, hva og hvor sitter spindelen? Og hvor stor jobb er det å bytte den, når mann aldri har gjort det...??

Nitewlkr: Hadde du en haynes bok du ville gi med bilen, sa du...

Peltz'n venter på sommerkjøret...siste sjangse å få gjort litt med bilen før sommeren..

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peltz

Trenger nye bremser til polo'n...

Noen gode forslag? Er skiver og klosser som trengs, forran. Gjerne slissede, perforerte, + klosser, til "hverdags" bruk. DVS. BREMSE OPPLEGG TIL 10 K ER SVÆRT UAKTUELLT...

Siden jeg sitter med huge felg 16" med store riller (etter Corra), så kunne godt bremser vært større og sett kule ut...

Hvis noen har små, forholdsvis nye lettiser, "hele", chrome, osv, som vil bytte med noen litt større Enzo Cup fælg's, gi lyd.

Bilen er en -97 Polo 1,4 16V, og jeg tror (??) at det er 239 mm skiver på den...

Stor operasjon å bytte til større, hvem, hva og hvor sitter spindelen? Og hvor stor jobb er det å bytte den, når mann aldri har gjort det...??

Nitewlkr: Hadde du en haynes bok du ville gi med bilen, sa du...

Peltz'n venter på sommerkjøret...siste sjangse å få gjort litt med bilen før sommeren..

Har en bok ett eller annet sted.... bremsene er 256mm og det er dessverre ingen deler fra andre vw som passer rett over så større bremser må du over på movit,brembo o.s.v

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKal jo ikke bruke originalt VW...:D

Tenker jo els brembo, ECB, TurboGroove osv...men skal jeg opp i 280, eller mye større, må vell spindel byttes, men hvem er han...???

Venter i spenning...

Bok imøtesees...:D

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bok til 16v ? hmm.. tøft.. huske vel kje kor du kjøpte den ? dei bøkene så eg har fonne står det.. "Polo 95-> (ikke 16v)"

ugh..

hadde vært kjekt me ei bok..

peltz : hold meg oppdatert når du finne deg nye bremser.. eventuelt priser å kor du har kjøpt etc..

lykke te

:cool:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

bok til 16v ? hmm.. tøft.. huske vel kje kor du kjøpte den ? dei bøkene så eg har fonne står det.. "Polo 95-> (ikke 16v)"

ugh..

hadde vært kjekt me ei bok..

peltz : hold meg oppdatert når du finne deg nye bremser.. eventuelt priser å kor du har kjøpt etc..

lykke te

:cool:

amazon.de

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider