Gå til innhold

Søppel-Golf reloaded

Ranger emnet

zckumling

Anbefalte innlegg

Skulle bare gi en oppdatering på golfen min. synes den er fitte stygg og vil ha ny bil. Den har fått et lite utslett av rust her og der i løpet av vinteren, men slik går det når de salter som svin her oppe i Tromsø.

Oppfriskning:

1984mod 4-dørs VW Golf 2 , 1600ccm

Dette er bilde av bilen min før jeg hadde gjort noe annet enn å sote bakrutene. ..hva folk ofte forbinder med en golf2

Foran:

Bilde065.jpg

Bak:

Bilde063.jpg

Jeg kom jo selfølgelig over en jettafront på huggeren men det blei jo ikke det helt store når det så ut som jeg hadde henta resten av bilen på huggeren...

Foran:

jetta.jpg

Tok lang tid før jeg hadde fådd gjort noen særlig oppdateringer..

På dette tidspunktet hadde jeg bare kjøpt en ny girkule å litt stereo.

Onkelen min kom så en dag å sa at han kansje hadde skaffet meg noen felger. Det skulle vise seg at disse felgene satt på en Golf GTI som var tatt i pant av Viking. Etter en lengere periode med venting skulle det vise seg at jeg skulle få 90-fangerene, et (slitt) VW Motorsport-ratt og felgene.. Pris: 400 NOK

Felgene(195/50 15") gode sommerdekk:

image0037.jpg

image0071.jpg

Etter langt om lenge og faen så mye lengere ble det omsider 90-fangere på bilen m hvite blinkers:

foran:

image0094.jpg

bak:

image0102.jpg

Har nå liggende et 40mm senkesett fra Autospar som jeg ikke har orket å montere fordi jeg ikke klarte å få løs den spesialskruen som man trenger VW-verktøy for å få løs på en enkel måte.

Da jeg ikke hadde noe særlig å gjøre prøvde jeg enkelt og greit å sette inn netting i grillen.. men vil nok helst ha emblemfri jettafront med tre riller i stedet for..

image0103.jpg

Nå er jeg lei av bilen.. vil ha GTI fart og spenning.

Glemte forresten å si at typen til leieboeren vårs klarte å rygge inn i bilen å bulke t faen alt som heter dører på førersiden.

Mangler selvfølgelig spoiler under frontfangeren så hvis noen har en på lur så gi beskjed.

[ ]1990 Scirocco GT2 1.8

[ ]1983 Golf GTI - Prosjekt

[x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider