Furie Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Måtte jo ha en fornuftig arbeidsbil, og endte da opp med denne stakkaren: Mitsubishi Lancer 96 mod 1,6 glxi Altså 4wd.. Den er grønn... og ikke særlig pen å se på.. Men; har jo noen planer for denne også: Nye felger til sommer og vinter Soting / toning av alle ruter Nye front og baklykter Ny grill Ny front og bakfanger Lakkeres svart (link til sider med styling osv til denne mottas gjerne) Og, noen som vet hva som skal til for å "bygge om" til 2 seters? Hvordan gå frem for å gjøre det, og hva må til for å få det godkjent?.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Liker at det er 4x4. Er dette en 92-96 eller 96-98(?) Er mer styling til 96- Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Åj, hadde jeg fått svar altså.. :) Det er jeg ikke helt sikker på, hvordan finner jeg ut av det? Har greid å få sota en rute siden sist da.. Hoho.. Her går det unna (not). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Hehe, ting tar tid. Sånn vill det alltid væra :) Det er nok en 92-96 mod du har da du har samme frontfanger som meg (Etter hva jeg kan se utifra bildene) Sjekk vognkortet og se der. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg