Gå til innhold

Pris på rep av CR-V 2002mod

ninni78

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Er det noe her inne som kan fortelle meg om 11000 for skifte av bremserør i motorrom på Honda CR-V er en normal pris??? Fikk også pris på 6500 for skifte av begge støtdempere foran. Syntes dette hørtes veldig mye ut selv, men er ingen bilkyndig person skal vel sies.

Er det evt noe man kan kjøpe deler til selv, og evt da få det litt billigere.

Blir takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har fått pris på 26000 !!! for skifte av bremser, skiver, dempere og alle bremserør. De påstår at bremserørene må skiftes pga rust. Jeg forstår det sånn at delene ikke koster så mye, men det er visst mye arbeid å få skiftet de rørene.

Er ganske sur for at en 8 år gammel bil skal trenge en så stor reparasjon. Har fulgt service på merkeverksted siden bilen var ny. Hvis det er sånn at de bremserørene har det med å ruste så kunne de vel ha foreslått tectylbehandling i god tid eller noe sånt. Ser meg om etter andre verksted, men arbeidspengene må vel betales uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du fått samme beskjed som meg. Fikk beskjed om at det var rust på bremserør, slitt dynamoreim og lekkasje på støtdemper. Vi kjøpte bilen i fjor,,, og bruktbilgarantien de har gitt oss er ikke til noen hjelp, den er i grunnen ubrukelig.

Lurer jo selfølgelig på hvor du har vært med bilen, da jeg også kommer fra Trondheim. Er egentlig drittsur jeg også, da vi har levert bilen inn til eu og service på samme plass vi kjøpte den. At de selger biler som ikke går gjennom eu under et år etter at de har solgt den er vel neppe god reklame for dem heller. Men skamvett har de ikke.

Har nå fått bilkyndige slektninger til å se på bilen, og de finner to ørsmå flekker med rust/skitt/litt avskrellet tektyl på bremserør. Det er ikke noe problem å pusse litt, tektylbehandle og kjøre med de et år eller to til. De holder visst i mange år ifølge mine slektninger,,,,, og jeg stoler på dem for å si det sånn. I forhold til min sikkerhet.

Neste eu blir tatt på NAF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider