Gå til innhold

TurboAlvens Golf2 prosjekt

Ranger emnet

TurboAlven

Anbefalte innlegg

• Svar 381
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

på grunn av veiene her kan jeg ikke ha max senk :(

tipper jeg kjører på med nytt 40/40 sett etter vinteren og lakkerer fjærene svart så det ser orginalt ut til neste EU :P

Bodde ikke du i Farsund..? :) hehe

En god kontrollør ser forskjell.. Prisforskjellen mellom fjærer med TÜV-lapp kontra fjærer som gir mangellapp er nesten ingen.. Si meg, hvorfor sparer du ikke heller penger i vinter og handler et sett gode coilovers som du kan skru til passelig høyde og yttligere ned med tiden? :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo men bor så aldeles ikke i sentrum :P

det er ingen dum tanke å drøye å heller kjøpe coilovers. har ingen nytte av senk i vinter uansett. satser bare på å få lappen så skal golfen brukes for det det er lagd for :D

lakkerte foresten fører døra idag, men glemte å ta bilde av det der :P ble endel rennemerker, men får ta de senere.. svart ble det hvertfall:)

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt nytt fra helga :)

bilen har blitt svartere

Bilde0460.jpg

Bilde0461.jpg

Bilde0462.jpg

men gjenstår enda litt :P

Bilde0464.jpg

så eksprimenterte jeg litt med ei 88 dør jeg hadde liggans :)

Bilde0465.jpg

tror jeg må ha rundingen litt større åsså skal jeg kjøpe ferdige tall til å klistre på. skal fortsatt bruke de gamle dørene, denne var bare for å teste :P

så siste som ble gjort var å mekke det siste blinklys glasset :)

Bilde0466.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, det er din mening.

prøver ikke på ratlook nei, de planene er lagt vekk.

senk kommer som sagt, men ETTER vinteren. er fult klar over at bilen er for høy til av det ser bra ut, men den skal være praktisk.. skal tross alt være bruksbil i vinter og da ser jeg ikke at senk er nødvendig.

volvo leppa du mener? har for det meste bare fått positiv respons på den og liker den selv, så den få bli på bilen. skal gjøre noe med sidene på den da jeg er enig i at det er noe der som ser feil ut.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle iallfall stått 69 og ikke 96 på døra doooh..

Men hva er det med Sørlandet og stygge biler? Sorry bud, men du har begynt i feil ende :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider