Gå til innhold

TurboAlvens Golf2 prosjekt

Ranger emnet

TurboAlven

Anbefalte innlegg

• Svar 381
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle iallfall stått 69 og ikke 96 på døra doooh..

Men hva er det med Sørlandet og stygge biler? Sorry bud, men du har begynt i feil ende :)

hehe, er vel litt for harry i bil smaken muligens :P rånebil blir det hvertfall :D

hvertfall, videre planer blir:

hvite skvettlapper bak

å male de siste bremsene som ennå er blå

muligens no reklame/"sponsor" merker på sida bilen hvis jeg får tak i.

lite norst flagg og navne mitt i siderutene bak (rallystil:D)

åsså ska jeg bytte girkasse etterhvert, samt fikse choken før vinteren setter inn :P

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bilen blir bra med senk jeg, bare du får ting skikkelig lakka osv, bruk heller mer tid på hver del, bilen i sin helhet ser bra ut, men ikke rush med å få lakka rutene osv, da ser bare alt jalla ut...

kan love deg de rutene er rette å skikkelige, brukte vel 3 dager på det taket med maskering, pussing, lakking å sånn :P men skjønner hva du mener hvis du tenker på bremsene da :P

joda tror bilen skal bli grei med senk å litt ant stasj. nå som bilen er lakkmessig "ferdig" så skal jeg begynne å utbedre endel småting, som renner i lakken å litt sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

hvor mye må gjøres for å få på jetta front på golF?

lykter å grill sier jeg selv, men må front plata byttes?

å skjermer å panser er vel likt? :)

har blitt gjort lite med bilen i det siste, stort sett bare kjørt med den sia den ble ferdig malt..

men nå har jeg fått litt lyst å bygge videre på golfen, tenker på 90look å jetta front, samt senk å felger.. å ny lakk med tida :P

foresten, handla ny bil i uka som gikk :

Bilde0498.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :)

veit ikke heilt hva jeg skal med den, kjøpte den fordi je fikk en god pris på den så tenkte jeg kunne få den eu Ok å tjene non kr på den :) men etter å ha fått den hjem å sett litt over bilen å det som er av utsyr i den så har jeg nesten fått lyst å beholde den :P blir jo bortskjemt av å kjøre bil med servo, ferske gir å litt sprekere motor^^

men blir nok å selge den etter vinteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har jeg fjerna alle klistermerkene i vinduene på bilen :)

2 i frontruta, 2 i førerdøra, et stort i venstre bakrute, 2 i bakrute å 2 i høyre siderute :)

fjerna disse

Bilde0528.jpg

disse

Bilde0527.jpg

Bilde0531.jpg

å her er et stort vekk

Bilde0529.jpg

tok ikke bilde av de siste :P

tror jeg skal lakke over crom listene på dørhåndtakene og for å få alt litt mer i en farge :)

lurer og på om jeg skal fjerne jern korset bak på bilen.. hva syns dere?

Bilde0532.jpg

Endret av TurboAlven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny uppdate:D

fjerna skvett lappene idag, de var rett å slett ihjel morkna :P

Bilde0533.jpg

åsså en glad nyhet til RATlook gutta, kjøp biltema øyelokk. de ruster som faen :deng

Bilde0534.jpg

så begynte jeg å demontere litt videre.. tok av grill, begge fangerene, listene på dørhåndtakene og dørlås dekslene.. fant og fram bonrath grillen min..

gikk avsted å hamla halvmatt svart å satte igang :)

lurer på om denne er kjøpt ny engang:P er prislapp på den, men klarte ikke ude hva det stod på den..

Bilde0535.jpg

litt bilder av dagens resultat:

med orginal grill, er denne jeg kommer til å bruke :)

Bilde0536.jpg

med bonrath

Bilde0539.jpg

dørhåndtak :)har ikke satt på det over nøkkelhullet enda, for det var ikke helt tørt.

Bilde0538.jpg

nylakka bakfanger

Bilde0543.jpg

et siste bilde jeg tok ikveld :)

Bilde0545.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har to hvite blinklys til smal fronfanger som du har. 70 + frakt så er dem dine. det der ser grusomt ut hehe.

tror bilen blir seendes bedre ut om du fjerner det jernkorset og går for et mer cleant utseende. ble bra med den grillen med svart emblem btw. hiv bilen i bakken og sett på GTI leppe så er mye gjort

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider