Gå til innhold

TurboAlvens Golf2 prosjekt

Ranger emnet


TurboAlven

Anbefalte innlegg

  • Svar 381
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker :)

 

tror jeg har fått litt crom på hjernen nå :D

 

noen som har prøvd å hive på crom fangere fra golf 1 på golf 2? Evt bilder av det? er litt redd for at einser fangerene er for smale i bredden egentlig, men hvis det hadde gått så tror jeg det hadde blitt rått :)kunne flytta ned skiltet og da og satt det i ene siden :)

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant nå ut at 2ern er 5,5 cm breiere en 1ern, så da spørs det om de kansje blir for smale :/

men gir ikke helt opp håpet, kommer jeg over en billig crom fanger så vil jeg nok handle bare for å teste :)

 

tror crom fanger å einser GTi leppe hadde gjort susen i fronten min :)

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på skattejakt idag i løa å fant litt av hvert! :)

fant et sett crom speil, skikkelig oldschool! meen det ene var justeringa ødelagt på så med mindre jeg får fiksa det, eller finner ut hva det er til å får skaffa et nytt så er de ubruklige. altså ene speilet henger bare rett ned nå.

 

åsså fant jeg ei rund lykt som jeg tenkte jeg skulle legge på gul film på å feste under fangeren framme, men tror den var litt i det største laget.

 

legger ut bilder senere for har ikke kabelen nå :)

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt bilde av vekslende kvalitet :

speilene, de høre foresten til en suzuki SJ410 fant jeg ut :D :

Bilde0301.jpg

lykt: ble for stor syns jeg

Bilde0302.jpg

 

og når jeg skulle ta ut speil glasset i ene speilen for å fikse justeringa så sprakk glasser så da måtte jeg handle en slik:

Bilde0304.jpg

klippa ut etter det gamle glasset:

Bilde0305.jpg

feilen med justeringa var foresten at den plata inni speilen som holder justeringa stram var knekt pga rust, så her skal jeg lage en ny eller legge noe over den gamle.

 

så fikk jeg dette for en stund siden:

Bilde0306.jpg

har lyst til å integrere det i bilen en etter annen plass selv om jeg ikke røyker. er jo en tøff detalj :)

 

åsså var dama rundt med speilrefleksen sin idag så ble tatt noen bilder a golfen da, for se om jeg legger ut noe :P

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var bare det ene som var kleint, så det skal nok bli bra etterhvert :)

nei tenkte å ha de ca der de orginale står, muligens litt lengre fram, men sirka likt :)

 

ble endel bilder som ble bra, men problemet er jo at golfen ser faen ikke ut for tida :P har grunna en kanal og begge hjulbuene bak, matta ned halve panseret og rulla bak plata svart blant annet, gaad jeg gleder meg til hel lakkering og nye felger :P

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår