Corsa Tuner Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Vurderer å kjøpe meg ny fanger. Noen som har noen formeninger om disse 2 jeg har sett på? Skal på en sort B6 avant Har også sett litt på denne leppa. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Liker alle 3 godt, kommer vell ann på hvor mye penger du vil legge i det, er stor prisforskjell på den øverste og den nederste. Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Stor prisforskjeld ja, men den tenker jeg ikke på. Vill ha no som ser skikkelig bra ut og har kvalitet og passform. Siste bil jeg styla opp kosta front/bak,skjørt og vinge 20K, men da var alt bolt on og topp kvalitet. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Da er det jo greit :) se litt på den her : http://www.bilforumet.no/a4-s4-rs4-a5-s5-2001/171009-vx2go-a4-1-8tq-lim-01mod-20.html Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Den i midten har jeg og passformen der var veldig bra :) Nederste var grom :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Den i midten har jeg og passformen der var veldig bra :) Nederste var grom :) Hvordan er monteringsfester på rieger sin? Måtte du lage egene fester eller er det laget så den passer med di orginale på bilen? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 skulle likt å sett den nederste der fra siden ..... hvis den ikke bygger no hinsides så ser den veldig pen ut igrunn :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 (endret) skulle likt å sett den nederste der fra siden ..... hvis den ikke bygger no hinsides så ser den veldig pen ut igrunn :) Ser ikke ut som det bygger så mye ned. Kunne kanskje blitt bra med den leppa, s-line lister og bakfanger samt disse skjørta. Endret Mai 1, 2010 av Corsa Tuner Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 skulle likt å sett den nederste der fra siden ..... hvis den ikke bygger no hinsides så ser den veldig pen ut igrunn :) Den ser bra ut på bilde hvertfall, men det beste er att den koster bare 1799 :) Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Ja er så billig att jeg er i tvil på passform og kvalitet. Har ikke så mye til overs for glassfiber, men går ann å prøve til den prisen. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg